خوشم اومد 28 تعداد نمایش 710 1397-06-19

آیا از آپنه خواب و خروپف رنج می برید؟ 4 تمرین ورزشی برای شما

آموزش ورزش برای تقویت عضلات حلق

سلام دکتر امیری هستم و امروز یک تمرین برای من آماده کنید. ژان او درباره آپنه و دوباره به من پرسید. این تمرین این مجموعه کوچک است. برای شما قبلا از این ورزش استفاده کرده‌اید. چهار بار با افرادی که میآیند ببینند من چون آنها زیادی خرج می‌کنند یا چون آنها از آکنه رنج می‌برند. آنها از خواب بیدار در وسط شب بدون بودن قادر به نفس کشیدن آنها تنفس را متوقف می‌کند اساسا و در حالی که آنها خواب و بنابراین این تمرین را تقویت خواهد کرد. عضلات زبان و زبان شما گله آنهایی که سقوط و استراحت بیش از حد زمانی که شما خواب و سپس آنها تأثیری می‌یابند وقتی که آنها سقوط دیگر نفس نمی‌کشند.

این راه هوایی را در اینجا بگذارید. تا این عضلات زمانی که شما در حال تنگ شدن هستید. به سختی به همه اینها کمک کرد. مناطق واقعی آنها واقعا خوب کار می‌کنند و شما کم توقف کمی اکسیژن جلسه در وسط شب و به همین ترتیب این شروع تمرین اول است. ترکیبی از آن با زبان و این تمرین واقعا تقویت می‌کند. عضلات صورت و زبان به همین ترتیب شما فقط باید. زبان خود را بیرون بکشید. در دهان باز کنید و سعی کنید. با آن لمس کنید. زبان شما چانه اینجا در آن نفس می‌کشید. پنج ثانیه پنج تا ده ثانیه پس از آن شما هم همین کار را انجام میدهید تا لمس کنید.

نقطه خود را از بینی و پنج تا ده ثانیه‌ها بیایید برویم بله ، بنابراین شما ۱۰ برابر هرگز انجام نمی‌دهید. تمرین زیاد در این تمرین من به آنها نیازی ندارم ، همه چیز را انجام می‌دهم ورزش ، اما این که آنها به اثبات رسیده است. واقعا واقعا خوب به شما احساس کشش دوم همان است. کمی با تنوع کمی است. بالا شما لمس بینی خود را ، اما شما سر و سمت خود را بالا ببرید بیا بریم. Nessus به نظر خیلی جالب است. تمرین سوم فقط کشش است. عضلات صورت در اینجا شما در حال رفتن به انگشت اشاره خود را بکشید و بکشید. این مثل این است و شما تا پنج برابر می‌شوید.

ده طرف دیگر و شما هر زمان نفس می‌کشید. شما این کار را در حین تنفس بسیار مهم انجام می‌دهید بازدم. شما این نیز ۵-۷ انجام هر طرف و سپس بگذارید. یک کار را انجام دهیم. یکی از اینها واقعا شما را خیلی زیاد می‌کند. از هوا و گونه‌های خود را با هوا و سپس شما هوا را خیلی آزاد می‌کنید. به آرامی از طریق دهان خود را در آنجا بگذارید. بیرون بروید. مثل واقعا واقعا از طریق یک سوراخ بسیار کمی از طریق شما دهان ، به همین ترتیب این را دوست دارید. یکبار دیگر زمانی است که شما پنج بار فقط به خاطر M انجام می‌دهید. شما مقدار زیادی از دی اکسید کربن را از دست می‌دهید.

این در حال حاضر مناسب نیست ، بنابراین شما فقط آن را پنج بار تکرار کنید و همچنین من پیشنهاد می‌کنم که بینی خود را به خوبی پاک کنید. قبل از رفتن به خواب هم می‌توانید. انجام دهید. برخی از باغ‌ها و یا با آب گرم و کمی نمک آه با آب شما می‌دانم. مثل شما آن را در دهان خود قرار دهید و سپس تف را بکشید و این را پنج بار انجام دهید و این ویدیوئی است که من فکر میکنم. در آن ایجاد میکنم. چطور ممکن است. بینی خود را پاک کنی ؟ و شما نیاز به یک اجازه دهید. من را بشناسید و من خواهم بود. یکی را برای شما بگذارید.

تا این امروز برای آن است. تمرین تمرین هر روز آن را ندارد. بیش از ده دقیقه کل را بگیرید. دنباله آن را هر روز و به همین ترتیب انجام دهید. مانند زمانی است که شما می‌خواهید. برای آموزش a ماراتن شما می‌خواهید. این کار را هر روز انجام دهید - و یا هر روز دیگر - واقعا خود را ماهیچه‌ها تقویت می‌شوند و مهم است اگر فقط آن را یک بار در حالی که آن را انجام دهد. کار نمی‌کند. این کار هر روز کار درست است اما شما دیده می‌شود. پیشرفت بسیار واقعا بسیار خیلی زود یک ماه و نیم دو ماه آماده هستیم خواهیم دید که چگونه شما الگوی خواب واقعا بهتر می‌شود و به زودی شما در طول استفاده از اکسیژن متوقف خواهید شد شب و بیدار شدن تا چند بار که تمایل دارد.

تا بسیار خسته کننده و استرس و کسانی که از شما نیستند و نه من به نظر می‌رسید. کمی خوردن و من انجام دادم. این تمرین برای سه ماه و این مقدار زیادی کاهش یافته است ، باید. اعتراف کنم. آن را تا به معرفی تقریبا من نیست. فقط زمانی که من سرماخوردگی دارم ، خراب می‌شود که معمولا اتفاق می‌افتد اما اگر خوب نیست. این واقعا این تمرین است. واقعا خوب هستم تا لذت ببرم. آنها را در حالی که آنها را بسیار انجام می‌دهند ، نفس می‌کشند. مهم است که یک لحظه برای آزادی تمام تنش‌های خود را در بدن در حالی که انجام این کارها در سطوح مختلف کار خواهد کرد سپس شما را به اطراف میبینم


Sleep apnea آپنه خواب خرخر خرناس خروپف ورزش خروپف ورزش خرخر بیخوابی fatigue خستگی