خوشم اومد 19 تعداد نمایش 294 1397-07-11

درمان های طبیعی برای آپنه خواب_کلینیک خواب جایروس

آیا از آپنه ی خواب، خروپف یا بی خوابی ر نج می برید؟ در این ویدئو 7 روش موثر برای درمان خانگی آپنه و خروپف را مشاهده کنید. * این محتوا برای مقاصد اطلاعاتی و آموزشی است. وبه همه ی بینندگان این محتوا توصیه می شود تا جهت مشاوره ی پزشکی و درمان به پزشکان متخصص مراجعه کنند.

سلام دوستان . من دکتر مصطفی امیری ، متخصص مغزو اعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب در این ویدئو قصد دارم. از طریق یک فرایند هفت مرحله‌ای در مورد چگونگی غلبه بر آپنه‌ی خواب صحبت کنم . اگر با آپنه‌ی خواب ، خروپف ، و بی خوابی مبارزه می‌کنید ، این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کند . اگر می‌خواهید. بر آپنه‌ی خواب غلبه کنید ، یکی از مواردی که باید. در ابتدا انجام دهید ؛ نگاه کردن به رژیم غذایی تان است . گاهی اوقات آپنه‌ی خواب می‌تواند. به افزایش وزن مربوط باشد . این موضوع می‌تواند. با التهاب در مناطق مختلف بدنتان مرتبط باشد . اما درصورتی که این نکات رژیمی را رعایت کنید ، به شدت به شما کمک خواهد کرد .

اولین چیزی که باید. انجام دهید. این است که روی سوخت و ساز بدن خود تمرکز کنید . شما باید. در هر وعده‌ی غذایی روی سه چیز تمرکز کنید ، این سه چیز ، پروتئین با کیفیت خوب ، چربی سالم ، و فیبر هستند . اکثر افراد مبتلا به آپنه‌ی خواب ، تمایل به مصرف بیش از حد کربوهیدرات‌ها و قند زیاد دارند که در واقع می‌تواند. سطح انسولین و سوخت و ساز بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث آپنه‌ی خواب شود . بنابراین پروتئین سالم ، مانند پروتئین براث استخوان ، مرغ و بوقلمون ارگانیک ، ماهی ، و گوشت گاو ، مهم هستند . شماره‌ی دو : فیبر ، مصرف سبزیجات و میوه‌ی بیشتر در رژیم غذایی خود و غلات کامل ؛ از قبیل برنج قهوه‌ای ، که فیبر خود را از آن دریافت کنید .

چربی‌های سالم ؛ مانند روغن نارگیل ، روغن زیتون ، و آجیل‌ها تعدادی از روش‌های به دست آوردن چربی سالم خوب در رژیم غذایی شما هستند . بنابراین ، روی یک رژیم غذایی سالم تمرکز کنید ، یک رژیم غذایی ضد التهابی که به تعادل سطح انسولین کمک می‌کند . دومین کار ، مواردی است که باید. از آنها اجتناب کنید . اگر آپنه‌ی خواب دارید ، باید. ازمصرف الکل ، کافئین ، وسیگار کشیدن خودداری کنید همچنین باید. نسبت به مصرف داروهای آرام بخش احتیاط کنید . اگر بطور منظم از داروهای آرام بخش استفاده کنید ، این واقعا باعث آپنه‌ی خواب می‌شود . از این چیزها فاصله بگیرید . اگر به خودت می‌گوئی « خوب ، من همچنان به مصرف کافئین و الکل ادامه می‌دهم » ، پس چه ؟

من قهوه نمی‌خورم. فقط کمی چای می‌خورم ، مانند یک چای سبز در طول روز . پس مقدار آن را کم کردی . کار دیگری که می‌توانید. انجام دهید. این است که اگر الکل مصرف می‌کنید ، آن را به یک لیوان محدود کنید . وقتی شما بیش از یک آبجو ، بیش از یک لیوان الکل ، و بیش از دو روز در هفته مصرف می‌کنید. این کار واقعا روی چرخه‌ی خواب شما تاثیر می‌گذارد . بنابراین ، مصرف الکل را پایین بیاورید ، زیرا این امر کاملا باعث آپنه‌ی خواب خواهد شد . نکته‌ی شماره‌ی سه ، درمان رفلاکس اسید است . بسیاری از افراد مبتلا به آپنه‌ی خواب ؛ سوزش معده ، GERD ، یا رفلاکس اسید ، یا به نوعی مشکلات گوارشی دارند که باعث آپنه‌ی خواب آنها می‌شود .

راه غلبه بر این مشکلات ، پیروی از نکات رژیمی زیر است . شما باید. وعده‌های غذایی کوچکتری بخورید ، نباید. پرخوری کنید ، و باید گوشت ، سبزیجات و میوه‌های ارگانیک مصرف کنید . باید. مراقب مصرف بیش از حد حبوبات ، پاستا ، نان‌ها ، و چیپس‌ها باشید . همه‌ی این موارد واقعا باعث رفلاکس اسید و آپنه‌ی خواب می‌شوند . همچنین ، مکمل آنزیم‌های گوارشی ، پروبیوتیک‌ها و سرکه سیب مصرف کنید . پروبیوتیک‌ها ، آنزیم‌ها و سرکه سیب ، همگی می‌توانند. در درمان طبیعی رفلاکس اسید و کاهش آپنه‌ی خواب کمک کنند . نکته‌ی چهارم ؛ چیزی که باید. برای غلبه بر آپنه‌ی خواب به کار بگیرید ، استفاده از دستگاهی در اتاق خوابتان است که بخار آب را در هوا افزایش می‌دهد .

اغلب اوقات ، رطوبت هوا یا خشکی بیش از حد در اتاق خواب باعث آپنه‌ی خواب می‌گردد . بنابراین به دنبال گرفتن یک مرطوب کننده‌ی هوا و گاهی اوقات تصفیه کننده‌ی هوا باشید . یک مرطوب کننده ، یا یک تصفیه کننده‌ی هوا ، واقعا می‌تواند. به حمایت از بدن شما و تنفس بهترتان و غلبه بر آپنه‌ی خواب کمک کند . شماره‌ی پنج وضعیت خواب شماست . بسیاری از افراد مبتلا به آپنه‌ی خواب به پشت می‌خوابند . برخی از آنها روی شکم خود می‌خوابند . درحالیکه باید. به پهلو بخوابید . چیزی که لازم دارید. یک بالش خوب است که با قرار دادن آن درکنار خود راحت باشید و بالش دیگری که در بین زانوهای خود قرار دهید .

و با بازوهایتان در آغوش بگیرید . میتوانید. از دو بالش یا یک بالش بزرگ استفاده کنید . اما اگر آپنه‌ی خواب دارید ، باید. به پهلو بخوابید . این کار یکی از راه‌های موثر برای غلبه بر آپنه‌ی خواب می‌باشد . اگر عادت دارید که به پشت یا به شکم بخوابید ، زمان میبرد تا عادت کنید که به پهلو بخوابید . درک میکنم ، من در طول دوران نوجوانی به شکم می‌خوابیدم ، تا جایی که این کار منجر به کمر دردم شد . بنابراین به پهلو خوابیدن را شروع کردم ، و دو هفته در به خواب رفتن مشکل داشتم . اما بعد از دو هفته ، دوباره مثل یک بچه شروع به خوابیدن کردم .

بنابراین زمان می‌برد تا وضعیت خوابیدن خود را تغییر دهید ، اما این موضوع در غلبه بر آپنه‌ی خواب بسیار مهم است . نکته‌ی ششم ورزش است . مجبور نیستید. ورزش‌های سنگین انجام دهید ، بلکه فقط بیرون آمدن و حرکت کردن کافی است . اگر خیلی بی تحرک هستید و تمام وقت نشسته‌اید ، این باعث آپنه‌ی خواب خواهد شد . ما واقعا باید. راه‌های هوایی خود را باز کنیم ، و ظرفیت ریه‌ها را بهبود ببخشیم . بهترین روش برای انجام این کار ، تمرینات قلبی عروقی است ، تمرینات ورزشی و یا انجام تمرینات پشت سرهم نیز فوق العاده است و واقعا ظرفیت اکسیژن شما را افزایش می‌دهد . دوچرخه سواری فوق العاده است . شنا عالی است .

دویدن عالی است . اما دوچرخه سواری و شنا مخصوصا روش‌های عالی برای باز کردن راه‌های هوایی هستند . نکته‌ی هفتم ، استفاده از روغن‌های ضروری ، مخصوصا روغن نعناع و اسطوخودوس ، یا ترکیبی از نعناع و اسطوخودوس می‌باشد . اسطوخودوس بدن شما را آرام می‌کند و نعناع راه‌های هوایی را باز می‌کند . اکالیپتوس و بابونه روغنهای ضروری دیگری هستند که میتوانید. استفاده کنید . اینها چهار روغن موثر برای کمک به استراحت بدن وباز کردن راههای هوایی هستند . من تضمین میکنم اگر این هفت راهنمایی را امتحان کنید ، بهبود آپنه‌ی خواب خود را خواهید دید . برای راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی غلبه بر آپنه‌ی خواب ، به سایت‌های ما مراجعه کنید : ۴sleep .

ir Behrest . com sleepstudy . ir در این سایت‌ها مقاله هایی با جزئیات بیشتر درمورد آپنه ، خروپف و انواع دیگر اختلالات خواب پیدا می‌کنید . همچنین درمورد روش‌های درمان انواع اختلالات خواب نیز بیشتر می‌خوانید . و با تست خواب یا پلی سومنو گرافی و روش کار آن نیز آشنا خواهید شد . « کلینیک تخصصی اختلالات خواب جایروس » به مدیریت دکتر مصطفی امیری


خواب آپنه آپنه_خواب خروپف درمان_آپنه درمان_خروپف ورزش رژیم_غذایی انسولین پروتئین کافئین الکل مشکلات_گوارشی سرکه_سیب نعناع کلینیک_خواب کلینیک_خواب_جایروس دکتر_مصطفی_امیری