خوشم اومد 50 تعداد نمایش 1203 1397-04-02

10 دقیقه تمرین توپ پایدار

صبح بخیر با تمرین کامل بدن. همه چیز به شما نیاز دارد 10 دقیقه و یک توپ پایداری!

بچه‌های خوب ما ۱۰ دقیقه ورزش می‌کنیم. واو تمرین کامل بدن با استفاده از ثبات توپ را بگذار تا شروع کنیم. شروع به کار با سربار ، بنابراین توپ بالا در هواپیما مستقیم است. شما فقط برای خراب کردن اسکیت سرنشین بالا و آهسته شما به نوبه خود به سمت فقط برای یک ثانیه تا شما می‌توانید. با لب به لب من که به عقب بر می‌گردم را ببینید اگر من در صندلی نشسته‌ام. همه چیز درست است. وزن همیشه باید. بر روی پاشنه خود باشد. هرگز بر روی انگشتان شما چیزی نیست که دوست داری. آیا نقطه انگشتان پای خود را در کفش خود را که شما مطمئن هستید که کشور شماست.

در پاشنه‌های خود بمانید که ما هر کدام را می‌خواهیم. تمرین ۴۵ ثانیه با ۱۵ ثانیه استراحت در انتقال یا در مجموع ۱۰ دقیقه زمان خوب به استراحت ما میخوایم. حرکت بر روی شنا سوئدی تعادل پای خود را بر روی توپ قرار می‌دهد. وضع فشار به آرامی پایین می‌آید. پایین نگه داشتن بدن خود را به خوبی و راست است. ما می‌توانیم. سرعت آن را اگر می‌خواهید. تغییر دهید. سریعتر همیشه بازار را فقط برای حفظ حفظ کنید. ۱۰ ثانیه دیگر بچه‌ها زن و شوهر بیشتر از همه خارج می‌شوند. موقعیت خوب و آهسته انتقال به یک همه ما می‌خواهیم. این کار را انجام دهیم. آرنج‌های ما از توپ پنج مورد دیگر ثانیه‌ها بقیه همه بچه‌های خوب ما می‌رویم.

در حال حاضر دوباره مستقیما بدن خود را خوب نگه دارید و راست واقعی تنگ در انفجار خود را بکشید و همانطور که میگویید ، روده شما ستون فقراتتان را در هماهنگی خود نگه دارید. دیدن این است که احتمالا سخت‌تر از انجام است. آن را در طبقه پنج ثانیه بیشتر همه درست است که ما در حال رفتن به حال حاضر هستیم. هشت نشسته و به برخی از افراد ممکن است. آن را یک تکه تکه تکه کنید و ببینید که چرا و برای بازگشت به موقعیت مکانی شما توپ در مقابل شما چنگ زدن به پیچ و تاب به سمت چپ نگه دارید. آن را برای دوم را در موضع وسط عقب کردن پیچ و تاب به سمت راست نگه داشتن آن را به وسط و بالا فراموش نکنید.

تنفس قلب شما را نشان دهد. سرعت بالا رفتن در آنجا وجود دارد. پنج ثانیه دیگر درست است که این است. ما می‌خواهیم. حرکت ۱۵ ثانیه‌ای را انجام دهیم. سگ پرنده بر روی توپ پایداری شما ممکن است. این را قبلا در طبقه دیده اید. انواع مختلفی با همه شروع می‌شود. چهار نفره روی زمین بگذارید. خود را بالا ببریم. دست راست و پا چپ شما خوب و آهسته چپ دست و پا راست شما هستند. واقعا دست و پا زدن پایین پشت شانه‌های ما واقعا شلیک همه انواع ماهیچه‌ها ده ثانیه دیگر یکبار دیگر همه این‌ها را ببخشید. یک بچه یک سخت همه راست به نام است.

پایک را به خوبی موقعیت و آهسته فقط انجام آنچه شما می‌توانید. نوع مانند موقعیت فشار بالا را افزایش می‌دهد. این یک ورزش بسیار سنگین است. فشار شما را به بدن فوق العاده‌ای می‌رساند. بسیار خوب به سینه خود بازوهای خود را شانه‌ها [ موسیقی ] زن و شوهر بیشتر همه بچه‌ها کار خوب در حال حاضر ما قدم زدن به همسترینگ را می‌خواهیم. دروغ گفتن تپه‌ها بر روی توپ بالا بردن خوب است. بدن راست آن را خوب و راست نگه دارد و آن را فقط در مورد بسیاری از آن پیچ خورده دیگران بدن شما را زیبا و مستقیم نگه می‌دارند. هیچ بدن فلاپی شما این را احساس نمی‌کنید. پشت پاها همسترینگ است.

مطمئنا تقریبا در لب به لب نیز وجود دارد. یکی بیشتر درست است که ما قصد داریم. به ترتیب عمل کنیم. dips همه چیز درست است بنابراین در توپ خود را به یک نشستن دقیقه شما یک استراحت کوچک دریافت کنید. به آرامی به موقعیت احتمالا دیده می‌شود. این کمی پیچیده است. کمی بر روی توپ شما می‌دانید. فقط حرکت خود را پا در نسبت به شما باعث میشود که کمی ساده‌تر خواهد شد. لرزان آن خواهد شد. همه چیز را به هم می‌ریزد . همه چیز بخشی از آن است. منفعت زن و شوهر بیشتر از همه گذشته هستند. در حال حرکت کردن به برخی از مردم تاک زدن آنها را جک نایف بنامید و شما را تشخیص می‌دهد.

این موقعیت خوب این جسد راست است. زمان فقط آن را در زانو خود را به عقب ABS اما بدیهی است که شما از بسیاری از آنها استفاده می‌کنید. عضلات در اینجا بدن خود را تا آغوش خود نگه دارید. سینه خود را شانه و به یاد داشته باشید دست و پنجه نرم مستقیم بیشتر همگی خوب و آهسته حالا ما می‌رویم. به حرکت در آخرین تمرین سمت چوبت را برخی از نفس‌های عمیق خوب اینجا می‌رویم. من هستم. رفتن به عقب می‌شود. را به موقعیت چمباتمه زدن توپ را به بالا می‌توانید. آنرا بگیرید. هر طرف چپ و سپس سمت چپ راست کشیدن آن واقعا بالا شما آخرین یکی آن را خوب می‌سازد.

شما می‌توانید. سرعت کمی داشته باشید خوب و اکنون گرم شده [ موسیقی ] سعی کنید. هر دو پای خود را به آرامی نگه دارید. کف کل حرکت [ موسیقی ] یکی دیگر از بچه‌ها خوب انجام ده ده دقیقه ورزش پایدار توپ در حال حاضر انجام نیست. فراموش نکنید که برای خنک کردن و کشش آن را یک کمی عجیب روز خوبی داشته باشید


workout تمرین health سلامتی exercise ورزش Stability Ball توپ پایداری total body بدن کامل fitne