خوشم اومد 32 تعداد نمایش 907 1397-04-27 تاریخ انتشار:

5 تمرین آسان برای کاهش درد پشت در بارداری

دکتر مایکل شهبازیان5 تمرین آسان برای کاهش درد در دوران بارداری را به شما آموزش می دهد

سلام من دکتر هستم. مایکل شیواجی با امروز خانواده کایروپراکتیک Flintridge Family ما این فرصت را باید. نشان می‌دهد. پنج امتداد آسان به تنش را از بین ببرید و خود را در اواسط عقب و کمر در طول این دوره از بارداری که امروز اشلی را با آن آشنا می‌کنیم. ما او در سه ماهه سوم او خواهیم بود. به ما کمک کن تا شروع کنیم بنابراین ما با اولین ما شروع می‌کنیم. کشیدن امروز ، بنابراین اول یکی است نامیده می‌شود. بسیج ملایم ستون فقرات ، بنابراین ما باید داشته باشیم. در واقع نشان می‌دهد که پس او می‌خواهد برو جلو و نشستن به عنوان یک متقاطع یکی دیگر او حفظ وضعیت خوب او رفتن به سمت چپ دست راست خود را پا و سپس او خواهد شد.

کشیدن دست او درست پشت سر او و سپس حرکت به عقب از این روش خوبی برخوردار است. برای رها کردن تنش از اواسط به عقب و همچنین یک راه ملایم برای بسیج کردن شما مفاصل نخاعی برای آزادسازی فشار در داخل این اتصالات خاص شما می‌توانید. این کار را انجام دهید. چند بار در روز آنچه من می‌خواهم. توصیه ۱۰ بار در ده سمت راست بار در سمت چپ و به عنوان ابتدا یک یا دو بار دریافت کنید. آن استخر خوب و سپس بیرون بیایید. از نو خوب ، ما به دومین حرکت خواهیم کرد. استرس برای امروز یکی دوم است. به نام کودک مطرح است. این یک راه عالی برای جوان سازی آرام کردن ماهیچه‌های خود را در پشت و ما در واقع نشان می‌دهد.

رقص hola - بر روی دستان خود آویزان شود و پاهای خوبی او را حفظ خوب او از نوع بازوهایش است. تعادل خوبی را توسعه داد و پس از آن او می‌شود. آوردن سر و چانه در شکم قرار دارد. این یک راه خوب برای کشیدن شاخ‌ها است و سپس و سپس او به بازگشت به موقعیت شروع می‌شود که او دوباره می‌آید. او دوباره به سمت او حرکت می‌کند می‌خواهد. واقعا از آن آگاه باشد. شکم ما نمی‌خواهیم. فشار را نیز بیش از حد طولانی فقط دوباره و سپس دوباره آمده است. شما این را چندین بار در روز ادامه دهید. راه عالی برای کاهش برخی از تنش در خود اواسط تماس کمر و همچنین یک کشش خوب با خود داشته باشید بازوها و همچنین سوم امروز کشش ما خواهد بود.

کلاه کال همچنین به عنوان لگن لگن شناخته می‌شود بنابراین ما باید داشته باشیم. در واقع با آن و به آن کمک کرد. نشان می‌دهد که او به او می‌رسد. نقطه شروع و سپس بدیهی است که او حفظ یک است. حالت خوب و خوب مستقیما گسترش یافته است. دست‌ها را با پاها و سپس او حرکت می‌کند. در آن موقعیتی که میخواهید. به آن وصل شوید. چانه را بردارید و سر به عقب بکشید. به اواسط بازگشت به سقف و منطقه Domino را به ستون فقرات و سپس بیرون بروید. ران را به عقب بر می‌گردانیم فرمت و همانطور که شما از رفتن شروع به پایان دادن به آن بخش خاصی که می‌خواهید.

برای نگه داشتن آن چند ثانیه است که چگونه شما خوب می‌کنید بکشید تا بیایید. نشان دهیم. یکی دیگر زمان حرکت خوب وجود دارد. بسیاری از امداد چه آن را برآورده تماس و همچنین این یک راه عالی برای معرفی یک بسیاری از انعطاف پذیری در بدن شما و مفاصل ستون فقرات شما خوب است کشیدیم که ما قصد داریم. نشان دهیم. یک کراسنسود است بنابراین آنچه ما دوست داریم. انجام دهیم. در اینجا می‌خواهم. از اشلی بخواهم ایستاد. بالاخره ما قصد داریم. دست‌های خود را بگیریم. تمام راه این است که راهی عالی برای این قسمت را در کنار شما پر کنید. بدن مربی اواسط عقب چه چیزی است.

شما می‌خواهید. انجام دهید. فقط به یک طرف حرکت کنید. احساس کشش در یک نگه برای چندین ثانیه‌ها حفظ وضعیت خوبی می‌آیند. دوباره به طرف مقابل دوباره نگه دارید. چند ثانیه و سپس بازگشت و چهارم بسیار خوب شما می‌خواهید. این حرکت را تکرار کنید. چند بار در روز این خوب است. راه برای باز کردن تنفس باز کردن وضعیت شما و آشکارا به شما کمک می‌کند. حمایت از این مشکوک خوب بزرگتر ، بنابراین کشش بعدی ما هستیم. رفتن به نشان دادن کبوتر مطرح است. این یک کشش واقعا خوب برای لگن و معمولا برای بارداری یا حقیقت واقعا یک کلید است که ما توصیه می‌کنیم. این قبل از شب قبل از خواب آن را به سمت از بین بردن تنش و ساختن ما از مفصل ران بنابراین آنچه که ما را به انجام در واقع است که برای نشان دادن او او چهار بار دستگیر شده است.

آنها را در پای یک طرف قرار دهید. زیر شکم او خواهد بود. در آرنج او دست و بازو است. عرض شانه را از هم جدا کنید. حفظ یک وضعیت خوب و به تدریج او باید. در سر و پا بکشد. شانه کمی بازو به سمت بالا نگه دارید. چند ثانیه این واقعا خوب است. کشیدن برای پایان و سپس او می‌رود. برای بازگشت به آن موقعیت شروع بسیار خوب او قصد دارد. به ما بازگردد. توصیه می‌کنم. این را برای چندین بار تکرار کنید. بارها از طریق روز دوباره می‌آیند. عالی است بنابراین این واقعا خوب است. کشش مثل من گفتم. برای باسن ما به شدت به شما توصیه می‌کنم که از طریق بارداری ما تنش زیادی را تجربه می‌کنیم.

از طریق دست و پا بچه نوزاد در حال حرکت می‌خواهم. خوب باشم. محیط زیست برای رشد کودک و توسعه من دکتر مایکل شاباز اینا چه کاربردی از یک فیزیوتراپی تشکر می‌کنم. برای پیوستن به ما ما منتظر دیدن شما و کمک به شما ارائه بهترین مراقبت در جامعه از شما سپاسگزارم


ورزش_حاملگی بارداری ورزش کشش pregnancy pain درد حاملگی help for pregnancy pain