خوشم اومد 68 تعداد نمایش 2157 1397-05-08

تمرینات تسکین دهنده کمر درد - از دکتر جی

تمرینات ویژه درمان کمردرد و دیسک خفیف کمر با دکتر جو قبل از انجام این تمرینات با پزشکتان مشورت کنید پزشکان جایروس کلینیک

سلام به همگی ! مخصوصا امیر ! دکتر هستم. قصد دارم. به شما دوستان عزیز برخی از کشش‌ها و ورزش‌های کمر را نشان دهم. تمریناتی برای کاهش درد کمر شروع کنید و فقط روی یادگیری تاکید کنید. طعم کار به طوری که این گسترش می‌یابد و تمرینات فقط برای درد پهلو وکمر است اگر دچار درد شدیدی در پشت داشته باشید یا اگر کمی درد داشته باشد. شاید شما یک عضله کشید اما خاص نبود. تشخیص این فقط مشترک است درد و رنج شماست بیایید. شروع کنیم. به عقب زانوهای خود را می‌گیرید و می‌خواهید. شروع کنید. با یک شیب لگن بنابراین شیب لگن فقط نوعی از چگونگی آن است. برای تلفن‌های موبایل شما گرفتن لگن شما و آن را به عقب بچرخانید یا آن را چرخانید.

شما تصور خود را از هم دور می‌کنید که دست خود را در آن منحنی و یا شما در واقع می‌تواند. آنها را در آنجا قرار دهد و سپس شما در حال فشار دادن به پایین را به دست خود سعی می‌کند. آنها را به طبقه‌ی خود بچرخاند. این فقط چرخش یا شیب است. شما لگن خود را هنگامی که شما به شما شیب رفتن به آن حدود سه تا پنج را نگه دارد ثانیه و پس از آن آرام شروع کنید. در مورد ده نفر از کسانی که فقط برگزاری آن را حفظ آن عضلات هسته عضلات خوب و تنگ و سپس آرامش بخش پس از انجام آن پس از آن شما در حال رفتن به برای رسیدن به این پل فقط به پل بروید.

عقب افتادن این عضلات تنگ از آنجا تا پل با شما هستی فقط رفتن به بالا بردن باسن و بالا کشیدن در مورد یک خط مستقیم و سپس به آرامی یک قطعه را در یک زمان بردارید. شما فقط به عقب برگردید. شما خوب می‌شوید و کنترل خیلی کند است. حرکت کنترل شده. دوباره فقط شروع کردن با حدود ده از این‌ها و سپس می‌توانید. راه خود را به کار بیشتر بسپارید اما این است. واقعا فقط همه چیز را از دست دادم. بالا بردن آن تنگی و درد خارج از آن فقط کمک به بهبود است. فرآیند برای از بین بردن درد در حال حاضر شما رفتن به زانو به سینه کشش بنابراین فقط یک زانو را دوست دارم.

در زیر ، اگر شما اتفاق می‌افتد. هر گونه مشکلات زانو در حال بالا رفتن است. خیلی فشار وجود دارد پس فقط گرفتن در زیر و زانو خود را به سمت بالا بکشید. قفسه سینه خود را تا آنجا که می‌توانید. راحت باشید و نگه داشتن آن برای حدود سی ثانیه بنابراین شما در حال کشیدن آن شما در واقع نیست. به طور فعال آن را حرکت می‌دهد بنابراین فقط آن را نگه دارید. کش آمدن ۳۰ ثانیه پس از آن دوباره به جای جایگزین طرف دیگر نگه داشتن آن برای ۳۰ ثانیه و همچنین شما می‌خواهید. انجام دهید. سه بعد از هر طرف به طور کامل انجام می‌شود. آن‌ها پس از آن شما دو برابر خواهند شد.

زانو را به قفسه سینه می‌اندازیم و حالا فقط می‌گیریم. هر دو و در همان زمان کشیدن دوباره برخی از مردم می‌خواهم. برای رفتن به بالا در بالای مثلا اگر شما را ببوسید. مشکلات زانو شما ممکن است نمی‌خواهید. این کار را بکنید و ممکن است. فقط بخواهید. از آن لذت ببرید. در زیر هر کدام راه بیشتر است راحت اما دوباره برگزاری آن برای ۳۰ ثانیه و انجام سه نفر از آن‌ها خوب است و احساس آرامش است که کشش بسیاری از شما باید. این نوع کشش را احساس کنید. از زیر آن قسمت کم پشت درست است. آنجا پس از سه نفر از کسانی که اکنون هستند.

رفتن به یک چرخش تنه فقط دوباره به نوع شل شدن که علامت کمی و برای کمک به همه چیز استراحت و گرفتن این درد و رنج از آنجا وجود دارد ، فقط هر دو پاها با هم سعی کنید. قسمت بالای بدن خود را حفظ کنید. بر روی زمین و فقط به عنوان چرخش آنجا که شما به راحتی می‌توانید. برای نگه که حدود سه تا پنج ثانیه و سپس چرخش را از راه دیگری دوباره به راحت نیست درد و سپس انجام پنج هر طرف فقط نوع چرخش پشت و چهارم بعد از آنکه این کارها انجام شد ، رفتن به نوبه خود و نوع بازگشت روی پای خود در اینجا یا هرچند دور به عقب شما به راحتی می‌توانید و سپس شما رفتن به قرار دادن سلاح‌های خود را در مقابل شما در حال رفتن به یک دعا کشش تا آنجا که همانطور که شما به راحتی می‌توانید و سپس آن را سر خود را به پایین و فقط سعی کنید و کشش همه چیز به همان اندازه که شما می‌توانید.

جلو بروید. دوباره برگزاری آن را برای حدود ۳۰ ثانیه احساس خوبی در آن است برگشتن و سپس کشیدن همه راه برگشت و سپس آخرین تمرین کششی که می‌خواهید. انجام دهید. این است. نوع یوگا vinyasa حرکت بنابراین شما وجود دارد. رفتن به سمت چپ در اینجا شما قصد رفتن به پایین و سپس آمده تا به نگه سگ به سمت بالا خود را که کشش برای سه تا پنج ثانیه و سپس به عقب هل دادن پاشنه خود را فشار دهید. پایین رفتن به سگ افتاده و سپس نگه داشتن آن برای حدود سه تا پنج ثانیه شما می‌توانید. از طریق آن بروید. حرکت مشابه در حدود سه تا پنج برابر است.

آنجا شما آن را دارید کشش و تمرینات برای کمک به تسکین فقط به طور کلی درد پشت هیچ خاص تشخیص فقط اگر شما نیشگون گرفتن در پشت و یا نوع سگ خود را برداشت. قرار داده و آن را به بالا به آنها را بشویید و شما رو امیدوارم که این اتفاق افتاده باشد اگر شما را کمک کند ، همه چیز را تسکین خواهد داد. هر گونه سوال در نظر می‌رسد. بخش چون من برخی دیگر را چک کنید. فیلم‌ها به askdoctorjo . com و به یاد داشته باشید که ایمن هستند. لذت ببرید و امیدوارم هنوز هم خیلی


how to relieve back pain چگونه درد را کاهش دهیم ورزش_کمر دردکمر کمردرد