خوشم اومد 29 تعداد نمایش 1340 1397-05-30

5 تمرین یوگا برای تقویت متابولیسم بدن

تمرین یوگا روزانه مزایای بسیاری برای بشر دارد. یوگا برای شما بدن سالم و قابل انعطاف را فراهم می کند، بافت پوست را بهبود می بخشد، عضلات را تقو

بنابراین برای شروع به نشستن در وضعیت vajrasana و آنچه که ما میخواهیم. انجام دهیم ، اساسا بر روی آن ایستاده است. به زانوهایتان واقعا پاهای خود را گسترش دهید خوب ، کف دست خود را به پایین رو به پایین انگشتان رو به پایین پشت لب خود را به آرامی و در ابتدا و در بطور آهسته بسوزانید. به آرامی بازوهای خود را به مچ پای خود برسانید و قوس کوه کوه پوس جداگانه پای خود را کمی و سپس خود را رها کنید. زانو بزنید و روی تشک بگذارید و سپس به آرامی پایین آمده. فقط بر روی آرنج خود قرار دهید و اگر نمی‌توانید بروید ، در این سطح باقی بمانید. فراتر از این سطح کاملا خوب است.

اقامت در این سطح و برای کسانی از شما که می‌توانید بروید. به طور کامل به پایین و الگوی دستانتان را ببندید. انگشتان خود را به هم متصل کنید و اینجا بمانید. تا زمانی که یک فضای راحت است. حداقل پنج پا نفس کشیدن است. هر دوی شما پاهای خود را بالا بکوبید. راه به جلو و سینه خود را نزدیک‌تر کنید. به چانه خود و قسمت پایین‌تر بلندتر شوید. از بدن شما ایجاد inversions خوب بنابراین تخت خود را در اینجا متوقف کرده است. فقط نگه داشتن خود را نفس نجیب خود را فشار پایین و پاهای خود را بالا ببرید. سر خود را به طوری که وقت خود را عجله نیست.

به وضعیت حفظ بازدم. استفاده شما هسته عضلات هسته خود را درگیر می‌کند و باعث می‌شود. پای خود را به تمام سر و کله بزنید. در حال حاضر دست خود را و در اینجا متصل است و کشیدن پاهای خود را به تمام راه دست‌ها را باز کنید و مانند یک استخوان رحم [ موسیقی ] اووالتین پاپ را بگذارید. آن را بپوشانیم و سپس شما آقایان خوب را روشن می‌کنید. کمر شکم را پایین بیاورید. فشار بیشتری را حفظ می‌کند. نفس کشیدن [ موسیقی ]


یوگا تمرین یوگا افزایش متابولیسم یوگا فیتنس تناسب اندام ورزش ورزش یوگا تقویت متابولیسم