خوشم اومد 2 تعداد نمایش 846 1398-04-31

روش های علمی برای سریع تر خوابیدن

روش های علمی برای خواب سریع که توسط متخصص بی خوابی توصیه می شود

هی ، دوستان دیو هستم. از برنامه ده دقیقه زین . خواب … خواب ، خواب ، خواب . من نمی‌توانم. شب‌ها بخوابم. وقتی خسته‌ام وقتی خسته نیستم. اینها مهم نیست ، من نمی‌تونم بخوابم بنابراین شما روس تخت دراز می‌کشید ، به ساعت نگاه می‌کنید ، ناراحت می‌شوید ، زیرا شما باید. چند ساعت دیگه از خواب بیدار بشید. شما این را می‌نوشید ، شما آن را می‌خوانید ، شما درجایتان غلت می‌خورید ، بنابراین موقع سر تان جایی است که معمولا پای شما قرار می‌گیرد و غیره و … هیچ چیز جواب نمی‌دهد اما اون چیزی که می‌خوام. به شما توی این ویدئو بگم. جواب میده ! من قصد دارم.

به شما یک تمرین تنفسی ویژه‌ای یاد بدهم که می‌توانید. در رختخواب انجام دهید ، ( این تمرین ) آرام است. شما کسی را از خواب بیدار نمی‌کنید ، هیچ کس حتی نمی‌داند که شما آن را انجام می‌دهید و شما فراموش می‌کنید که آن را انجام می‌دهید. به خاطر اینکه در حین انجامش به خواب می‌روید. در اینجا نحوه کارش را می‌گوییم هنگامی که نفس می‌کشی ، باید. صدایی در سرتان به وجود آید هنگامی که بازدم می‌کنید ، باید. صدای متفاوتی در سرتان به وجود بیاید اینکه شما از بینی و یا دهان خود نفس می‌کشید. تفاوتی به وجود نمیاره و صدای شما که می‌خواهید. به وجود بیارید … در سرتان ، نه با صدای بلند … سااااااااااممم و اووووووووممم خواهد بود .

اوه ، آیا این چیزها عرفانی است که خارج از آن فکرماست ؟ جواب منفی . این صداها در واقع سر و صدای سفید هستند … که صدای ثابت است که به طور طبیعی انسان‌ها را آرام می‌کند . انسان‌ها . و این فقط اتفاق می‌افتد که در زبان انگلیسی ، حروف صدادار صدای سفید ایجاد می‌کنند . A … E … من … O … U . بنابراین شما واقعا می‌توانید. از هر حروف صدادار یا هر حرف یا حروف استفاده کنید که با واکه در آن بکشید پایان . اما ما در این ویدئو از SAAAAA و OOOOOM استفاده خواهیم کرد . برای شروع ، قصد داریم. از تنفس سه نفره استفاده کنیم . این ۳ نفس است که عمیق‌تر از نفس طبیعی است ، اما نه به عنوان عمیق به عنوان یک نفس عمیق .

مثل این … سپس ما قصد داریم. یک ریتیم را شروع کنیم ، زمانی که نفس بکشیم ، در ذهن ما SAAAAA خواهیم گفت . و هنگامی که ما نفس می‌کشیم ، در ذهن ما ، ما می‌گوئیم OOOOOOmmm . در اینجا مهم است که ریتم … آن است که مستمر است . SAAAA ، OOOOOOm . SAAAA ، OOOOOOm . SAAAA ، OOOOOOm . SAAAA ، OOOOOOm . SAAAA ، OOOOOOm . باید. این را برای مدت زمان مشخصی انجام دهید یا باید. این تعداد X را انجام دهید ؟ جواب منفی . در حقیقت ، اگر شما سعی در شمارش در حالی که انجام این کار ، شما در حال رفتن به از دست دادن تعداد بسیار زیبا به سرعت .

شما به سادگی می‌خواهید. این کار را ادامه دهید. تا زمانی که پیچ خورده باشید ، به این معنی که شما در مورد آن هستید. خوابیدن را ببینی ، زیرا دیگر واقعا آگاه نیستید … یا خواب می‌بینید و نخواهد شد. حتی به یاد داشته باشید که شما این کار را انجام دادید. با عرض پوزش اگر انتظار داشتید. پیچیده‌تر شود ، اما ساده همیشه بهتر کار می‌کند . شما می‌توانید. ویدیوهای زیر را برای مواردی که حتی می‌توانید. با مشکل مواجه شوید. را بررسی کنید تنفس ، شما می‌توانید. به کانال ما برای به طور خودکار تمام فیلم‌های ما و یا به اشتراک ۱۰minutezen . com را برای کمک به سرعت و به آسانی دریافت کنید بر .

خوب بخوابی .


بی خوابی